بالیوود کده تصویری لو رفته از استودیو رادیو داعش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



تصویری لو رفته از استودیو رادیو داعش
نوشته شده در سه شنبه 25 فروردين 1394
بازدید : 908
نویسنده : Admin

تصویری لو رفته از استودیو رادیو داعش

 
تصویری لو رفته از استودیو رادیو داعش
باشگاه خبرنگاران : بنا بر گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده است یک شبکه رادیویی انگلیسی زبان به وسیله عناصر گروه تروریستی داعش راه‌اندازی شده است.

اولین برنامه این رادیو در ارتباط با فعالیت‌های داعش در عراق، لیبی و سوریه و همچنین خبری درباره کشته شدن یکی از فرماندهان این گروه تروریستی در اردوگاه یرموک در دمشق بوده است.


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: برچسب‌ها: گروه تروریستی داعش , داعش , رادیو داعش , گروه تروریستی , جنایات داعش , عکس رادیو داعش , سر بریدن داعش ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: